Fælles juleaften i Silkeborg Oasekirke

juleaften_300For langt de fleste danskere forbindes julen og særligt juleaften med familietraditioner og glade mennesker omkring sig. Men der en gruppe af mennesker, som af den ene eller anden årsag ikke oplever juleaften som en højtidsaften.

Fælles juleaften i Silkeborg Oasekirke er et tilbud for dem, som har lyst til at være sammen med andre og fejre julen. Det kan både være enlige og par, enlige forsørgere med børn, unge eller ældre – altså hvem som helst.
Fælles juleaften vil forme sig som en traditionel juleaften, hvor der er plads til både børn og voksne. Det begynder med julemiddag kl. 17.00, og der gives god tid til at nyde maden og få mandelgaven pakket ud. Efterfølgende vil der være julesalmer og juleevangeliet omkring juletræet. Der skal også være plads til at pakke julegaver op, og så vil der ellers være julehygge og juleknas.
Læs mere her.