Between

Between er Silkeborg Oasekirkes klub for alle der går i 6.-9. kl. og som vil være med i et fedt fællesskab med masser af sjov – og så er vi vilde med at snakke om Jesus. Det koster ikke noget at være med, men vi skiftes til at have kage med. Vi mødes i Silkeborg Oasekirke, Frichsvej 2 i Silkeborg hver mandag fra kl. 19 – 21, men hold øje med programmet!

Hvert år i November har vi Between-Overnatning, hvor vi hygger, spiser, ser film, ber, snacker, synger, leger og overnatter.

Se mere HER eller gå til TILMELDING

Between har også en FaceBook-gruppe, besøg den her

Lederteamet består af:
Mathilde Abildtrup, Simone Dyrholm, Jemimah Njoroge, Olivia Overgaar, Elias Nielsen, Julie Skindhøj, Adam Vartdal og Benjamin Abildtrup

Kontakt:

Elias Svinth
Mail eller telefon: 6145-6196

Overordnet ansvarlig:

Lis Abildtrup
 Mail eller telefon:4162 4492

Fællesskabet

... at opbygge gode relationer og nyde fællesskabet. At øve os i at se det fantastiske i hinandens forskelligheder.

Gud vores Fader

... at vokse i troen og tilliden til Gud, og sammen glæde os over bønnens mulighed og det levende fællesskab med Jesus Kristus.

Andre mennesker

... at hjælpe hinanden med at hjælpe andre - enten i vores lokale miljø eller i forbøn for mennesker i nød verden over.

… at hjælpe hinanden med at hjælpe andre – enten i vores lokale miljø
eller i forbøn for mennesker i nød verden over.