SommerOase i Horsens

Velkommen på SommerOase 2024!
Vi glæder os til igen at kunne mødes på SommerOase.
SommerOase er en stor kristen festival på Bygholm Landbrugsskole i uge 29, hvor der kommer deltagere fra hele landet. På den store campingplads er der et mindre område der er tildelt Silkeborg Oasekirkes menighed. Det kalder vi Silkeborg Landsbyen. Midt på dette område har vi vores menigheds-fællestelt, et fælles hyggeligt område, som du er velkommen til at gøre brug af. Her vil der være mulighed for at dele en kop kaffe, spille spil og i det hele taget bare hænge ud og nyde hinanden selskab.

Hvad sker der?

SommerOase har sin egen app, hvor du kan få overblik over alle aktiviteterne. Internt i Silkeborg landsbyen har vi også nogle få samlinger, som vi invitere dig til at tage del i.
Har du spørgsmål, så kontakt Høvdinge-teamet: Hanne, Ruben, Lis og Katja

Bo sammen med familie og venner

Vil du gerne bo sammen med familie eller venner, skal du tilmelde dig en gruppe. En gruppe er en mindre samling af campingenheder i en større landsby.

OBS: Sidste mulighed for at tilmelde sig en gruppe er 1. juli.

Der er to muligheder:

• Tilmeld dig en gruppe, som en anden har oprettet.
  • Opret en ny gruppe, hvor andre fra samme landsby kan tilmelde sig.

Hvis der er både telte og campingvogne i en gruppe, forsøger vi at placere campingvognene så tæt på teltpladsen som muligt.

Har du spørgsmål kan du skrive til info@danskoase.dk

Følg vores guides
Du kan følge vores guides her – hvor vi beskriver gruppesystemet skridt for skridt:
Sådan opretter du en gruppe
Sådan tilknytter du dig en gruppe

Høvdinge-teamet

Hanne Dalsgaard

Tlf: 2228 0030
Skriv til Hanne

Ruben Dalsgaard

Tlf. 2285 2259
Skriv til Ruben

Katja Nordstrøm

Tlf: 2166 5124
Skriv til Katja

Lis Abildtrup

Tlf: 4162 4492
Skriv til Lis

Program og tid til fællesskab.
Følg med i landsbylivet på “Silkeborg landsbyen – sommeroase” Facebookgruppen.
Har du spørgsmål, så kontakt Høvdinge-teamet: Hanne, Ruben, Lis og Katja