Gudstjenester – et sted, hvor Gud møder mennesker.

I Silkeborg Oasekirke holder vi gudstjeneste om søndagen kl. 10.30. Ved de fleste gudstjenester er er særskilt program for børnene ligesom der er et “lytterum” med et stort vindue ind til kirkesalen, her kan forældre til urolige børn sidde med i gudstjenesten.
Mange elementer i gudstjenesten ligner, hvad man ville kunne opleve i en sognekirke, så som barnedåb, salmesang, nadvergang og prædiken. Musikstilen er typisk mere rytmisk og der vil være en blanding af salmer og moderne sange.

Gæster er altid velkomne til at være med – og vi vil gøre vort bedste for, at du føler dig godt tilpas og ved, hvad der foregår, hvornår og hvorfor.

Kirkefrokost
Der er kirkefrokost ca. en gang om måneden for hele menigheden.

Den klassiske

Festlige gudstjenester med særskilt program for børn og juniorer.
Efter gudstjenesten er er kirkekaffe

Familiegudstjenester

En søndag i hver måned har vi en fælles gudstjeneste for alle aldre i kirkesalen. Stolene forrest i salen er ryddet og der er lagt tæpper frem, som børnefamilierne kan sidde på. I resten af lokalet er der alm. stoleopsætning for familier og singler

BASIS søndag

En kirke, mange steder.

På disse søndage vil menigheden samles forskellige steder i byen. Vi ønsker at smage og se Guds godhed iblandt os – og til vores by og lokalområder.