Praktisk hjælp

Vi hjælper gerne med forskellige praktiske udfordringer som uoverskuelige opgaver i hjemmet. Vi har også mulighed for af og til at levere mad til familier eller enkeltpersoner, som har svært ved at få økonomien til at hænge sammen og derfor ikke altid får ordentligt mad.

Praktisk hjælp i hjemmet

hjaelp_300_200

Er de praktiske opgaver i dit hjem blevet uoverskuelige, og har du ikke et netværk, der kan hjælpe dig, så vil frivillige fra Silkeborg Oasekirke gerne række dig en hjælpende hånd. Vi tilbyder gratis og uforpligtende praktisk hjælp til vanskeligt stillede. Hjælpen kan for eksempel bestå i oprydning, rengøring, havearbejde, tøjvask, småreparationer, ophængning af forskellige ting eller flytning i Silkeborg.

Vi har ikke faste kriterier for, hvem der kan gøre brug af tilbuddet. Nogle er arbejdsløse, langtidssygemeldte eller i en psykisk presset situation, men alle, der føler behov for hjælp, er velkomne til at henvende sig. Man kan gøre brug af tilbuddene uden at tage del i Silkeborg Oasekirkes øvrige liv. Man er dog meget velkommen til også at deltage i gudstjenester og andre af kirkens aktiviteter.

Har du brug for hjælp?

Ring til Signe og Jørn Lavdal på 2916 2914