Meld dit barn ind ved at

1. gå ind på BUO’s hjemmeside Klik
  2. vælg lokalgruppe “Silkeborg Oasekirke B&U (BUF)
  3. Klik fortsæt
Kirken er også for de yngste. De 0 – 3-årige mødes og vækker bamse Gabriel mens de voksne er til gudstjeneste. Så er der lagt op til sang, bibelhistorier og aktiviteter inden en forfriskning sættes frem.
Foregår under gudstjenesten og er for de børn, der er 4 – 13++. Det er en måde at være kirke på, som taler til alle sanser. Læs mere ved at klikke på logoet.
Kirkens fedeste sted for teenagere i 6. – 9. klasse. De mødes hver mandag kl. 19 – 21.
Ca. 25 unge mødes hver onsdag. De samles om bibelundervisning, sociale aktiviteter, caféklynger og bøn på gaden mm.
Det skal også være en dejlig oplevelse for de 0-3 årige og deres forældre at komme til 1½ times gudstjeneste. Derfor har vi videotransmission til et tilstødende lokale, hvor forældre og børn sammen kan slappe af med legetøj, og alligevel følge gudstjenesten. Det er også muligt at benytte sig af kogekande og microbølgeovn i køkkenet, hvis sulten melder sig før gudstjenesten er slut.

Er det tid til at sove kan barnevognen stå lige udenfor et stort glasparti i kirkesalen, så mor eller far kan holde øje under gudstjenesten.

Silkeborg Oasekirke er en kirke for børn og unge. Kirken har en lokalafdeling af det landsdækkende Børne- og UngdomsOase (BUO). Børne- og ungdomsforeningen sikrer gode rammer for børn og unge og bestyrelsen tænker med på visioner og udfordringer i arbejdet.

Hver gang vi modtager et medlem i BUF udløser det et lokalt tilskud fra kommunen på samme beløb. Derfor har hvert medlemskab stor betydning for kirkens børne- og ungdomsarbejde.

Meld dit barn ind ved at

1. gå ind på BUO’s hjemmeside Klik
  2. vælg lokalgruppe “Silkeborg Oasekirke B&U (BUF)
  3. Klik fortsæt