Velkommen til online grupperum i Silkeborg Oasekirke

Vi har oprettet disse online grupperum, som er frit tilgængelige for alle i Silkeborg Oasekirke. Det giver mulighed for, at du kan lave en online aktivitet, f.eks. et bedemøde, planlægningsmøde, eller bare hyggeligt samvær med andre fra kirken.

Hvis det skulle ske, at rummet allerede er i brug af andre, så gå videre til det næste grupperum. God fornøjelse!

Møderummet er åbent og chatten vil være synlig for tidligere og senere deltagere.
Vi fornyer dog linksene af og til for at viske tavlen ren. Som deltager kan du altid selv slette din kommentar ved at føre pilen over kommentaren og højreklikke.

Undlad at skrive personfølsomme oplysninger i chatten!

Hvis der står at “du venter på, at nogen lukker dig ind i mødet” kan det skyldes, at der endnu ikke er andre i lokalet, en anden årsag kan være at ingen af mødedeltagerne er oprettet i som bruger i kirkens Microsoft TEAMS-system. Ring til Hanne på 22280030, så kan hun lukke dig ind.

Hvis du har et valg, hvad fungerer så bedst?

På en computer har du en større skærm og flere indstillingsmuligheder i mødet, så vælg denne løsning, hvis din mikrofon og webcam virker.

Skal du deltage i et møde, der er mere samtalebasseret, vil din telefon eller tablet måske være et bedre valg, da mikrofon og kameraet ofte er i god kvalitet her. Dog vil der være indstillingsmuligheder, du går glip af.

I sidste ende er det et spørgsmål om personlig præference.

I kirken bruger vi Microsoft TEAMS, men det er ikke nødvendigt, at du er logget ind eller har en bruger. På computer kan du vælge at deltage på internettet i din browser – og på telefon/tablet kan du deltage som “gæst”.

Se vejledning her

Hold dig ikke tilbage, men KONTAKT HANNE DALSGAARD på 22280030, hun vil gerne hjælpe! både når det gælder begyndervanskeligheder, eller andre tekniske udfordringer. Du kan også skrive på hanne@oasekirken.dk