Juleaften i Silkeborg Oasekirke 2023

Bemærk – der er ikke flere ledige pladser, så det er ikke længere muligt at tilmelde sig.

Mangler du et sted at fejre jul, er du velkommen til juleaften i Silkeborg Oasekirke. Vi fejrer traditionel dansk kristen jul, som begynder med julemiddag. Derefter julesalmer og juleevangeliet omkring træet efterfulgt af juleknas og hygge.

Det er både for børn og voksne. Vi starter kl. 17.00 og slutter kl. 22.00.

Pris: Det koster 100 kr. at deltage for voksne og 50 kr. for børn.
Mulighed for at søge om fribillet ved tilmelding.

Mulighed for at deltage i juleaftensgudstjeneste kl. 15.00 og blive i kirken indtil juleaften begynder kl. 17.00.

Bemærk – der er begrænsede antal pladser, så der bliver givet en bekræftelse på efter tilmeldingen hvor vidt det er plads.

Benyt denne formular.
eller skriv til jul@oasekirken.dk,
eller SMS: 6166 7098

Tilmelding senest den 20. december

Pris:

Det koster 100 kr. at deltage for voksne og 50 kr. for børn. Mulighed for at søge om fribillet ved tilmelding.

Transporthjælp

Der vil kun i MEGET begrænset omfang være mulighed for at blive hentet og efterfølgende kørt hjem.

Julegudstjeneste